رویدادها آرشیو خبر ها
بازی‌ های یوونتوس جدید را چه زمانی باید ببینیم؟

بازی‌ های یوونتوس جدید را چه زمانی باید ببینیم؟

 

با اتمام تعطیلات تابستانی و آغاز دور نخست تمرینات یوونتوس در روز چهارشنبه دهم ژوئیه (19 تیر) ، بازیکنان یووه به همراه خریدهای جدید باشگاه می‌بایست در وینوو کنار یکدیگر جمع شوند تا شمارش برای فصل جدید رقابت‌های فوتبال در ایتالیا و اروپا آغاز شود.

 

بازی‌های تورنمنت بین‌المللی قهرمانان 2019 (ICC) در سه منطقه شرق آسیا، اروپا و آمریکا با حضور 12 تیم که هر کدام تنها سه بازی انجام می‌دهند، از تاریخ 16 ژوئیه الی 10 اوت (25 تیر الی 19 مرداد) برگزار خواهد شد.

 

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته زمان و مکان بازی‌های یوونتوس به شرح زیر است:

 

1- یوونتوس - تاتنهام، 21 ژوئیه (یکشنبه 30 تیر) ، ورزشگاه ملی سنگاپور (کالنگ)

 

2- یوونتوس - اینتر میلان، 24 ژوئیه (چهارشنبه 2 مرداد) ، ورزشگاه المپیک چین (نانجینگ)

 

3 - یوونتوس - اتلتیکومادرید، 10 اوت (شنبه 19 مرداد) ، ورزشگاه فرندز آره‌نا (استکهلم)

 

به این ترتیب تیم یوونتوس با انجام دو بازی در شرق آسیا و یک بازی در اروپا، بازی‌های خود در این تورنمت را به اتمام خواهد رساند.

 

آرسنال، منچستر یونایتد، تاتنهام، بایرن ‌مونیخ، فیورنتینا، اینتر ناتزیوناله، میلان، بنفیکا، گوادالاخارا، اتلتیکو مادرید، رئال‌ مادرید و یوونتوس تیم‌های شرکت کننده در تورنمنت بین‌المللی قهرمانان 2019 (ICC) هستند.

 

علاوه بر این یوونتوس در خلال شرکت در تور تابستانی به شرق آسیا، بعد از انجام دو بازی در جام بین‌المللی قهرمانان، روز 26 ژوئیه (جمعه 4 مرداد) ، ساعت 20 به وقت محلی به مصاف تیم K‐League که متشکل از منتخبی از بازیکنان لیگ کره‌جنوبی است، در سئول خواهد رفت. این بازی در ورزشگاه 67 هزار نفری سئول که برخی از بازی‌های جام جهانی 2002 نیز در آن برگزار می‌شد، انجام خواهد گرفت. بعد از این بازی نیز یووه برای انجام سومین بازی خود در جام بین‌المللی قهرمانان، راهی کشور سوئد و شهر استکهلم خواهند شد تا در مقابل اتلتیکو مادرید صف‌آرایی کند.

 

گفتنی است رقابت‌های فصل 2019‐2020 سری A از روز شنبه دوم شهریورماه 1398 آغاز و روز یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه 1399 به پایان خواهد رسید.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: